Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Zawsze możesz zmienić te ustawienia.

Przetargi

Pokaż QR Code A A A pobierz stronę jako plik pdf Drukuj
Nr Nazwa postępowania Data zamieszczenia Data składania ofert
06/PN/2019
Dostawa dysków dla US w Zielonej Górze 07.11.2019
Ogłoszenie o zamówieniu 07.11.2019
zał. 1. Formularz oferty 07.11.2019
zał. 2. Wstępne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia 07.11.2019
zał. 4. Formularz asortymentowo-cenowy 07.11.2019
zał. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 07.11.2019
zał. 6. Opis oferowanych parametrów przedmiotu zamówienia 07.11.2019
SIWZ dyski 2019 07.11.2019
05/PN/2019
Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla US w Zielonej Górze 31.10.2019
Ogłoszenie o zamówieniu 31.10.2019
SIWZ 05 PN 2019 31.10.2019
zał. 1. Formularz oferty 31.10.2019
zał. 2. Wstępne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia 31.10.2019
zał. 4. Formularz asortymentowo-cenowy 31.10.2019
zał. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 31.10.2019
zał. 6. Opis oferowanych parametrów przedmiotu zamówienia 31.10.2019
Informacj z otwarcia ofert 08.11.2019
Oświadczenie GK 08.11.2019
04/PN/2019
Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla US w Zielonej Górze 28.10.2019
SIWZ uwm 2019 28.10.2019
zał. 1. Formularz oferty 28.10.2019
zał. 2. Wstępne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia 28.10.2019
zał. 4. Formularz asortymentowo-cenowy 28.10.2019
zał. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 28.10.2019
zał. 6. Opis oferowanych parametrów przedmiotu zamówienia 28.10.2019
Ogłoszenie o zamówieniu 28.10.2019
Odpowiedź na pytania 29.10.2019
Odpowiedzi na pytania 31.10.2019
Informacja z otwarcia ofert 05.11.2019
Oświadczenie GK 05.11.2019
Informacja o wyborze oferty 06.11.2019
03/PN/2019
Dostawa projektorów do US Zielona Góra 25.10.2019
Ogłoszenie o zamówieniu 25.10.2019
SIWZ projektory 2019 25.10.2019
zał. 1. Formularz oferty 25.10.2019
zał. 2. Wstępne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia 25.10.2019
zał. 4. Formularz asortymentowo-cenowy 25.10.2019
zał. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 25.10.2019
zał. 6. Opis oferowanych parametrów przedmiotu zamówienia 25.10.2019
Odpowiedzi na pytania 31.10.2019
Informacja z otwarcia ofert 04.11.2019
Oświadczenie GK 04.11.2019
Informacja o wyborze ofert 05.11.2019
02/PN/2019
Dostawa laptopów dla US Zielona Góra 24.10.2019
Ogłoszenie o zamówieniu 24.10.2019
zał. 1. Formularz oferty 24.10.2019
zał. 2. Wstępne oświadczenie o braku podstaw wykluczenia 24.10.2019
zał. 4. Formularz asortymentowo-cenowy 24.10.2019
zał. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 24.10.2019
SIWZ laptopy 2019 25.10.2019
Odpowiedzi na pytania 31.10.2019
Informacja z otwarcia ofert 06.11.2019
Oświadczenie GK 07.11.2019
01/PN/2019
Dostawa sprzętu komputerowego dla US Zielona Góra. 21.10.2019
zał. 1. Formularz oferty 21.10.2019
zał. 2. Wstępne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia 21.10.2019
zał. 4. Formularz asortymentowo-cenowy 21.10.2019
zał. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 21.10.2019
Ogłoszenie o zamówieniu 21.10.2019
SIWZ komputery 2019 21.10.2019
Zmiana treści SIWZ 23.10.2019
Odpowiedź na pytania 29.10.2019
Zmiana terminu składania ofert 30.10.2019
Informacja z otwarcia ofert 06.11.2019
Oświadczenie GK 07.11.2019
WAS-11-2900-3/SISP-2/PN/2014
„Budowę dwujęzycznego (z komunikacją w języku polskim i angielskim) systemu informacji skierowującej do systemów informacyjnych statystyki i systemów resortowych - dostępnych dla obywateli, przedsiębiorców i pracowników administracji publicznej poprzez portal informacyjny GUS. Budowa 16 regionalnych ośrodków informacji, z wyposażeniem minimum w kilka stanowisk dostępu do Internetu” 12.08.2014
SIWZ 12.08.2014
Formularz ofertowy 12.08.2014
Oświadczenie załącznik nr 2 12.08.2014
Oświadczenie załącznik nr 3 12.08.2014
Oświadczenie załącznik nr 4 12.08.2014
Wykaz robót załącznik nr 5 12.08.2014
Wykaz osób załącznik nr 6 12.08.2014
wzór umowy załącznik nr 7.I. 12.08.2014
Wzór umowy załącznik nr 7.II. 12.08.2014
wzór umowy załącznik nr 7.III. 12.08.2014
Przedmiar robót budowlanych załącznik nr 8 12.08.2014
Przedmiar - kosztorys ofertowy instalacja elektryczna załącznik nr 9 12.08.2014
Przedmiar - wyposażenie meble załącznik nr 10 12.08.2014
harmonogram relaizacji zamówienia załącznik nr 11 12.08.2014
Projekt wraz z opisem zamówienia (budowlany i opis dostawy mebli) załącznik nr 12 12.08.2014
Projekt wraz z opisem zamówienia (instalacji elektrycznej) załącznik nr 13 12.08.2014
Oznakowanie realizacji zadania załacznik nr 14 12.08.2014
Wyjaśnienie do zapytania 21.08.2014
Informacja o wyborze oferty - II przetarg 08.09.2014
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia 16.09.2014
WAD-11-2012-2/SISP-2/PN/2014
Zaproszenie do złożenia oferty cenowej w zakresie wykonywanych czynności inspektora nadzoru 23.07.2014
Oferta cenowa 23.07.2014
Zapytanie ofertowe 25.07.2014
Informacja o wyborze inspektorów nadzoru 18.08.2014
WAD-11-2900-2/SISP-2/PN/2014
„Budowa dwujęzycznego (z komunikacją w języku polskim i angielskim) systemu informacji skierowującej do systemów informacyjnych statystyki i systemów resortowych - dostępnych dla obywateli, przedsiębiorców i pracowników administracji publicznej poprzez portal informacyjny GUS. Budowa 16 regionalnych ośrodków informacji, z wyposażeniem minimum w kilka stanowisk dostępu do Internetu”. 23.07.2014
Załącznik nr 1 Formularz ofertowy 23.07.2014
Załącznik nr 10 Opis UPS 23.07.2014
Załącznik nr 11 Klimatyzatory 23.07.2014
Załącznik nr 12 Wyposażenie 23.07.2014
Załącznik nr 13 Harmonogram realizacji całego zamówienia 23.07.2014
Załącznik nr 2 Oświadczenie - uprawnienia 23.07.2014
Załącznik nr 3 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia 23.07.2014
Załącznik nr 4 Oświadczenie - grupa kapitałowa 23.07.2014
Załącznik nr 5 Wykaz wykonanych robót budowlanych 23.07.2014
Załącznik nr 6 Wykaz osób 23.07.2014
Załącznik nr 8 Przedmiar robót budowlanych i elektrycznych 23.07.2014
Załącznik nr 9 Przedmiar robót LAN 23.07.2014
Załącznik nr 14 Dokumentacja budowlana 23.07.2014
Załącznik nr 15 Dokumentacja elektryczna 23.07.2014
Załącznik nr 16 Wzór oznakowania 23.07.2014
Załącznik nr 7.I Umowa - modernizacja pomieszczeń 23.07.2014
Załącznik nr 7.II Umowa - strukturalna sieć komputerowa 23.07.2014
Załącznik nr 7.III Umowa - dostawa UPS 23.07.2014
Załącznik nr 7.IV Umowa - dostawa klimatyzatorów 23.07.2014
Załącznik nr 7.V Umowa - dostawa mebli 23.07.2014
Ogłoszenie o zamówieniu 24.07.2014
Ogłoszenie o wyniku przetargu z 23.07.2014 r. 08.08.2014
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania I przetarg 11.08.2014
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - roboty budowlane 15.09.2014
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 16.09.2014
WAD-11-212-1/2014
Zamówienia publiczne Urzędu Statystycznego w Zielonej Górze 26.02.2014
formularz ofertowy 26.02.2014
zapytanie ofertowe 26.02.2014
wybór projektanta 12.03.2014
Do góry